~ Segala yang Tertulis Dalam Blog Ini Adalah "Transparent Diary" & Hak Peribadi ~

~ Andai Kemewahan Dunia melalaikanku, ku lebih rela hidup kedaifan, tapi kaya dengan Rahmat dan CintaMU, Andai Kenikmatan Dunia menghanyutkanku, ku lebih rela hidup bersendirian, menjadi Hamba AbadiMU. Sesungguhnya nikmat dunia hanya sementara, kerana akhirnya kepadaMU juga kami kembali. Yang tinggal hanya jasad ditelan tanah bumi. Sebagai insan biasa mohon petunjuk pada Yang Maha Kuasa, Maha Pencipta Alam Semesta, agar sentiasa lurus iman dan aQidah ku, teguh agama dan peganganku ~FBK






Sememangnya dari dulu aku diminta untuk terus Berhenti Berharap. Tapi aku hanya seorang pencinta yang hanya berjuang, bertahun, berbulan, sehingga tersungkurnya aku bukan kerana tiada cinta lagi cuma demi harga diri, aku mengalah dan mengundurkan diri. Namun itu bukanlah sesuatu yang hina yang harus aku kesalkan walaupun perjuangan dan semua pengorbanan itu hanya sia-sia, hanya sesuatu , walau aku dipandang hina dimata DIA. pun semua pengorbanan dan keikhlasan tiada balasan. Sekurang-kurangnya aku tahu bila perlunya untuk aku berjuang, dan bila perlunya untuk aku menyerah. Dan kini aku hanya berharap DIA berjaya dalam "Pencariannya"

0 comments: